Evergreen

Evergreen

Húsvét hétfő

2018. április 03. - Édri <><

Azon gondolkoztam, hogy ez a blogírás lehet csak a kaki-pisi kombóról fog szólni, mivel húsvét hétfőn is e kettő körül forgott az életem.

Mentünk a férjem mamájához, ahol Heidi úgy bekakilt, hogy a harisnyanadrágon keresztül is csöpögött a kaki... A Szeréna dédivel ez volt az első találkozás - számomra maradandó. A poén az volt, hogy otthon hagytam a nedves törlőkendőt (hurrá, gratula!).
Emlékszem elindulás előtt még gondolkoztam, hogy melyiket is tegyem be, ugyanis ami vasárnap volt a táskában, az elfogyott. Ezek szerint úgy elmerengtem, hogy elindultam nélküle. Szóval kakis lett, gyors pelenkacsere, öltözés.

Aztán átmentünk István nagybácsijához, ahol ismét bekakilt, ez még nem is lett volna probléma, de a tisztába tétel közben bepisilt és olyan lett a ruhája! Húúú. A bodyt még le is tudtam cserélni, de a rugdalózót nem.

Mégis hány váltás ruhát tegyek be? :/ :)

 

img_3080_1.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://evergreens.blog.hu/api/trackback/id/tr5213802092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása