Evergreen

Evergreen

Húsvéti készülődés - Nagyszombat

2018. április 01. - Édri <><

Minden évben vannak érdekes elhatározásaim. Tavaly ilyenkor például a vegánság kipróbálása volt az egyik dilim, amit kb. 2 napig sikerült tartanom [:D] mivel a legtöbb dolog tartalmaz valami tej-, vagy tojásfélét, tehát nem volt energiám ezeket bogarászni, inkább hálát adtam, hogy nem vagyok semmire sem érzékeny és bármit ehetek. :) :)

Tehát most elhatároztam, hogy süteményt fogok sütni! Eddig mindig kevert sütiket készítettem - brownie, muffin, sajttorta -, de idén "rendes" lapos süteményt akartam csinálni, ahol a krémet is főzni kell. Kerestem is egy rém egyszerű receptet, aztán drukkoltam, hogy Heidi hagyja majd megcsinálni.
Délelőtt 10 óra körül kimentünk a konyhába, beleraktam a babahordozóba és csendben figyelgetett és el is aludt! Majd' kibújtam a bőrömből, úgy örültem, hogy ez ilyen könnyen ment.
A sütés... Maradjunk annyiban, hogy még gyakorolni kell, de nem lett ehetetlen. A külcsínen is van bőven javítanivaló + nem is lett egy ízorgia, de a saját sütésű első, laponként (2 db!!!!) készített és főzött krémű sütim lett.

[A visszaigazolások alapján a felnőttek azt mondták, hogy jó, a gyerekek pedig azt, hogy nem édes. Nah, majd a következő!! Muhaha.]

Szombat délután pedig találkoztunk a középiskolai barátnőimmel. Sajnos nagyon kevésnek bizonyult az a pár óra, amit együtt töltöttünk, de jó volt látni a kedves arcokat. Heidi kicsit nyűgös volt a végén, ez is nehezítette számomra a koncentrációt.

Huh, egyébként az elindulás most sem volt piskóta. Amikor végre felöltöztettem Heidit a csini kis rucijába, bekakilt,  így indulhatott újra az egész tortúra...

img_3081.JPG
A csodálatosan csodálatos sütemény :D

 

img_3077.JPG

A banda

A bejegyzés trackback címe:

https://evergreens.blog.hu/api/trackback/id/tr6613797756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása